IT

Igår skickade jag iväg ett svar på insändarna i Vimmerby tidning "Djupt bekymrad" och PerEwald. Idag fanns ytterligare en insändare i Vimmerby tidning som visade på stor tveksamhet till IT-SAM. Hoppas att Vimmerby Tidning tar in mitt svar i fredagens tidning. Jag får väldigt lite frågor till mig i mina direkta möten med medarbetare i organisationen. Hör av er om ni undrar över något. Den som vill kan dessutom ta del av underlagen. Hör av er till kansliavdelningen så ska vi ordna med kopior.

Svar till Pedagoger på AL

Där har Micael Glennfalk och jag idag skrivit ett svar som medarbetarna där får ta del av på måndag. Jag har fortlöpande och senast idag fått infomation av förvaltningschefen på barn- och utbildningsförvaltningen och känner mig trygg med att förändringsarbetet där kommer att leda till utveckling.

Trevlig helg!

Kommentarer