Min förhoppning infriades. Det har varit en mycket bra vecka där jag känner att jag kommit i ordning och är i fas.
Flera personer har kommenterat förändringen på mitt rum där det nu är ganska uppstädat. Jag trivs ju bäst när det är ordning och reda men har under det senaste året fått anpassa mig till att göra det bästa jag kan utifrån gällande situationen. Nu känner jag att vi som organiastion snart kan börja märka och känna att att vi inom rimlig tid kommer att ha skapat en bra plattform för fortsatt arbete. Jag har snart varit här i två år och det är ibland med viss frustration jag konstaterar att det kan inte gå fortare. Vi har verkligen jobbat på sedan granskningsrapporten kom i höstas. Vi jobbar på för fullt inom de områden som angavs som mest prioriterade i rapporten och det arbetet kommer att fortsätta med full kraft i höst och ta några år framöver i anspråk...eller förresten det blir ju aldrig klart, det är ju en del av tjusningen, man kan alltid göra saker lite bättre!
Nu tar jag semester och även från bloggen. Jag är åter den 13/8. Under vecka 29 är Anders Eriksson tf kommunchef, v 30 - Monica Berg och v 31-32 - Staffan Leijon.

Jag vill önska er alla en fortsatt skön sommar!

Kommentarer