Lite om veckan som gått, utbildning i kompetensbaserad rekrytering samt söktrycket till Vimmerby Gymnasium



Vårvärmen kom av sig idag. Jag hoppas att det nu kommer välbehövligt regn istället.

Måndagen och tisdagen blev intensiva med ett långt och innehållsrikt kommunfullmäktigesammanträde, diskussioner kring prioriterade områden på koncernledningsgruppen och spänstig dialog kring arbetsmiljöfrågor med våra fackliga organisationer på CESAM.

I morgon fredag är det som sagt dags för utbildning i kompetensbaserad rekrytering för alla chefer, ser fram emot den.

Den här veckan har jag dessutom träffat min adept från CKS ledarskapsprogram. Värdefullt även för mig med samtal och reflektion kring ledarskap.

Speciellt glad just nu är jag för det goda rykte och det söktryck som råder till Vimmerby gymnasium samt det stora intresset som visas för våra profiler där.







Kommentarer